۵.۹.۵ نسخه
۲۶.۸ مگابایت حجم
۱۲۲۱ دانلود

MyMci | همراه مندانلود

MyMci | همراه من

همراه اول
MyMci | همراه من
MyMci | همراه من
MyMci | همراه من
MyMci | همراه من
MyMci | همراه من
MyMci | همراه من

همراه من، همراه اول زندگی دیجیتال

در سامانه همراه من، خدمات گسترده همراه اول برای تمام مشترکین به صورت آنلاین در دسترس است و کاربران می‌توانند خدمات مورد نظر خود را مشاهده و مدیریت نمایند:

- مشاهده پروفایل و مدیریت تمام سیم‌کارت‌های کاربر در دو حالت ساده و پیشرفته

- مشاهده جزئیات و پرداخت آنی صورت‌حساب و امکان تقسیط بدهی و پرداخت اقساط و مشاهده تاریخچه پرداخت صورت‌حساب

- امکان افزایش بستانکاری مشترکین دائمی به منظور جلوگیری از قطع میان‌دوره خصوصاً در زمان استفاده از رومینگ بین‌الملل

- مشاهده موجودی اعتبار سیم‌کارت به تفکیک نوع شارژ و خرید انواع شارژ عادی، فوق‌العاده، جوانان و بانوان و مشاهده تاریخچه خرید شارژهای قبلی

- امکان استفاده از سرویس چتر اضطراری (تماس و شارژ اضطراری) برای مشترکین اعتباری

- مشاهده و مدیریت تمام بسته‌های فعال مشترکین به تفکیک نوع بسته و سرویس

- خرید و فعال‌سازی تمام بسته‌های ارائه شده همراه اول در گروه‌های اینترنت، مکالمه، پیامک و بسته‌های ترکیبی و مدار فیروزه‌ای

- فعال‌سازی و بهره‌مندی از طرح‌های تشویقی چون هدیه روز تولد، هدیه شتاب در پرداخت و هدایای دوره‌ای و مناسبتی

- عضویت در باشگاه فیروزه‌ای (باشگاه مشتریان) و بهره‌مندی از طرح‌های تشویقی جذاب و هیجان‌انگیز

- دریافت خلاصه کارکرد خطوط

- انتقال اعتبار از خطوط دائمی و اعتباری به خطوط اعتباری

- خرید مودم و سیم‌کارت

- تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

- امکان قطع و وصل خط و سلب مالکیت سیم‌کارت

- قطع و وصل مصرف اینترنت تعرفه آزاد

- خارج کردن خطوط اعتباری از لیست سیاه ورود پین شارژ

- فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی سرویس‌‌های رومینگ، تماس‌بان، پیام‌گیر صوتی، محدودیت مکالمه و پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی

- مشاهده آوای انتظار فعال کاربر و امکان جستجو در آواهای انتظار و فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی آوا

- مشاهده خدمات محتوایی فعال کاربر و امکان جستجو در خدمات محتوایی ارائه شده و فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات

- مشاهده دفاتر خدماتی اطراف کاربر و وضعیت پوشش اینترنت روی نقشه و امکان تست سرعت اینترنت

- امکان تماس با پشتیبانی (مکالمه، پیامک و ایمیل) یا درخواست کاربران جهت تماس پشتیبانی با ایشان

- شرکت در نظرسنجی‌ها و ارائه پیشنهادات و انتقادات

- مدیریت نشست‌های فعال کاربر

- ورود بایومتریک به سامانه



تغییرات نسخه جدید همراه من

در نسخه جدید همراه من، بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی رفع و واسط کاربری بهینه و مفیدتری برای کاربران همراه اول تدارک دیده شده است:



تغییرات جذاب طراحی و ساده‌سازی فرایندها و خدمات

در نسخه جدید سامانه همراه من، واسط کاربری سامانه به نحوی بازطراحی شده است تا کاربران با محیطی کاربرپسند و جذاب و در فرایند‌های ساده‌تر بتوانند از خدمات مورد نظر خود بهره‌مند شوند.



امکان تغییر بین حالت ساده و پیشرفته

در حالت ساده سامانه همراه من جدید، کاربر به راحتی و تنها در یک صفحه می‌تواند اصلی‌ترین خدمات مورد نیاز خود را مشاهده و مدیریت کند. همچنین، در حالت پیشرفته امکان مشاهده، مدیریت و استفاده از تمام خدمات سامانه برای کاربران فراهم شده است.



افزوده شدن کیف پول الکترونیکی و درگاه پرداخت بانکی درون‌برنامه‎‌ای

با توجه به طولانی و زمان‌بر بودن پرداخت صورت‌حساب، خرید شارژ و بسته از محل درگاه‌های بانکی، این امکان در سامانه همراه من جدید فراهم شده است تا کاربر بتواند با استفاده از کیف پول الکترونیکی و تنها با یک کلیک پرداخت‌های خود را انجام دهد و از خدمات مورد نظر بهره‌مند شود.

همچنین این امکان فراهم شده است تا پرداخت‌های بانکی از طریق درگاه پرداخت بانکی درون‌برنامه‌ای با تجربه کاربری بهتر و سرعت بیشتر نسبت به درگاه پرداخت بانکی اینترنتی انجام شود.



جامع‌ترین سامانه خرید و فعال‌سازی شارژ و بسته‌های همراه اول

به منظور ارائه بهترین تجربه در خرید و فعال‌سازی بسته‌های همراه اول، تمامی بسته‌های ارائه‌شده در همه کانال‌ها در سامانه همراه من جدید تجمیع و ارائه شده است و امکان خرید شارژ با 5% اعتبار بیشتر و هچنین خرید انواع شارژ فوق‌العاده، جوانان و بانوان فراهم شده است.

قابلیت پرداخت آنی صورت‌حساب

به منظور بهبود تجربه مشترکین دائمی و افزایش شفافیت در فرایند پرداخت صورت‌حساب، این امکان در سامانه همراه من جدید فراهم شده است تا به محض پرداخت صورت‌حساب یا اقساط بدهی صورت‌حساب، بدهی مربوط بلافاصله صفر شود.



ارائه جوایز دوره‌ای و مناسبتی

در سامانه همراه من جدید این امکان فراهم شده است تا جوایز دوره‌ای (مانند بسته اینترنت دوشنبه سوری) و جوایز مناسبتی (مانند بسته عیدانه) برای کاربران قابل فعال‌سازی باشد تا کاربران با مراجعه مرتب به سامانه، از این جوایز آگاه شده و از آن بهره‌مند شوند.